II Liceum Ogólnokształcące im. Ks. Jana Twardowskiego w Oleśnicy

       

 O FERTA EDUKACYJNA II LO W OLEŚNICY na rok szkolny 2020/2021 Logo2

 

filmik promocyjny 2020 slowo dyrektora deck filmik promocyjny 2020 deck2

  II LO w OLEŚNICY  

uczymy skutecznie

ulotka 2020 str 1a
 Słowo dyrektora II LO  Filmik promocyjny    Ulotka informacyjna

 

Więcej szczegółowych informacji na temat oferty znajduje się w zakładce Dla kandydata   oraz w  ›multimedialnym pakiecie informacyjnym  pdf. | Informacje MEN dotyczące terminów rekrutacji do szkół ponadpodstawowych oraz wytyczne dotyczące egzaminu maturalnego  pdf.

 

Drodzy Uczniowie, Szanowni Rodzice i Opiekunowie,
kwiecień to czas naszych spotkań z Wami, w trakcie których przedstawiamy ofertę edukacyjną II Liceum Ogólnokształcącego na nadchodzący rok szkolny. W tym roku, w obliczu dramatycznych okoliczności, z jakimi mierzy się obecnie cały świat, nie będziemy mieć możliwości spotkania się na żywo. Nie oznacza to jednak, że w trudnym momencie dokonywania wyboru dalszej drogi kształcenia chcemy zostawić Was samych. Wręcz przeciwnie! Będąc szkołą nowoczesną, pragniemy wykorzystać możliwości, jakie daje dziś technika i przekazać garść informacji, które, mamy nadzieję, ułatwią Wam podjęcie dobrej decyzji.... więcej

 

 

SPRZEDAŻ W UJĘCIU TWARDYM WSKAŹNIKOWYM I MIĘKKIM - WARSZTATY W RAMACH PROJEKTU #ZSQUAD

warsztaty sprzedaz zsquadW dniu 11.03.2019 roku na drugiej i trzeciej godzinie lekcyjnej odbyły się warsztaty "Sprzedaż w ujęciu twardym wskaźnikowym i miękkim (kompetencje sprzedawcy)" w ramach projektu #Zsquad. Prowadzącymi byli panowie Mariusz Muszyński (prezes  zarządu grupy kapitałowej WDB Brokerzy Ubezpieczeniowi S.A.) oraz Aleksander Sienkiewicz (coach, specjalista ds. sprzedaży  i marketingu oraz trener biznesowy).

Uczniowie biorący w nich udział zapoznali się bliżej z pojęciem sprzedaży, dowiedzieli się na co zwraca uwagę klient u sprzedawcy oraz jaki powinien być oferowany przez niego produkt, bądź usługa. Mieli również szansę przedstawienia cech, które ich zdaniem są mile widziane u potencjalnego sprzedawcy i tych, których powinien unikać. Na zakończenie odegrali scenkę polegającą na połączeniu się w pary, gdzie jedna osoba jako sprzedawca próbuje zachęcić drugą (klienta) do przedłużenia umowy w sieci komórkowej i kupna telefonu.

 

Warsztaty przebiegały w sympatycznej atmosferze, mogliśmy dużo się z nich nauczyć, zapoznać z terminologią z zakresu ekonomii, przybliżyć sobie pojęcie sprzedaży i wyciągnąć owocne wnioski.

Warsztaty były kolejnym etapem realizacji aktywności z LAO w ramach projektu stypendialnego #Zsquad.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
Najważniejsze bieżące projekty:   Współpracujemy między innymi z:   Hosting:  
erasmus1 ZSQUAD logo szkola z klasa 20
Podniesienie jakosci logo
 talenty
 
uniwersytet logo wroclaw PolitechnikaWroclawska Uniwersytet SWPS uniwersytet przyrodniczy wroclaw WyzszaSzkolaHumanistyczna   datanet aktualne  
inne    .  .  .  .   pozostali           Copyright© by II LO w Oleśnicy
.. . .  .  . . .   . . . . .