II Liceum Ogólnokształcące im. Ks. Jana Twardowskiego w Oleśnicy

NAWIGATOR INFORMACJI PRIORYTETOWYCH

 

Przypominamy, że w najbliższy czwartek, 12 grudnia, w godzinach od 16:30 do 18:00 odbędą się śródokresowe spotkania z rodzicami oraz konsultacje indywidualne z nauczycielami. Zapraszamy serdecznie.

 

.

SPRZEDAŻ W UJĘCIU TWARDYM WSKAŹNIKOWYM I MIĘKKIM - WARSZTATY W RAMACH PROJEKTU #ZSQUAD

warsztaty sprzedaz zsquadW dniu 11.03.2019 roku na drugiej i trzeciej godzinie lekcyjnej odbyły się warsztaty "Sprzedaż w ujęciu twardym wskaźnikowym i miękkim (kompetencje sprzedawcy)" w ramach projektu #Zsquad. Prowadzącymi byli panowie Mariusz Muszyński (prezes  zarządu grupy kapitałowej WDB Brokerzy Ubezpieczeniowi S.A.) oraz Aleksander Sienkiewicz (coach, specjalista ds. sprzedaży  i marketingu oraz trener biznesowy).

Uczniowie biorący w nich udział zapoznali się bliżej z pojęciem sprzedaży, dowiedzieli się na co zwraca uwagę klient u sprzedawcy oraz jaki powinien być oferowany przez niego produkt, bądź usługa. Mieli również szansę przedstawienia cech, które ich zdaniem są mile widziane u potencjalnego sprzedawcy i tych, których powinien unikać. Na zakończenie odegrali scenkę polegającą na połączeniu się w pary, gdzie jedna osoba jako sprzedawca próbuje zachęcić drugą (klienta) do przedłużenia umowy w sieci komórkowej i kupna telefonu.

 

Warsztaty przebiegały w sympatycznej atmosferze, mogliśmy dużo się z nich nauczyć, zapoznać z terminologią z zakresu ekonomii, przybliżyć sobie pojęcie sprzedaży i wyciągnąć owocne wnioski.

Warsztaty były kolejnym etapem realizacji aktywności z LAO w ramach projektu stypendialnego #Zsquad.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
Najważniejsze bieżące projekty:   Współpracujemy między innymi z:   Hosting:  
erasmus1 ZSQUAD logo szkola z klasa 20
Podniesienie jakosci logo
 talenty
 
uniwersytet logo wroclaw PolitechnikaWroclawska Uniwersytet SWPS uniwersytet przyrodniczy wroclaw WyzszaSzkolaHumanistyczna   datanet aktualne  
inne    .  .  .  .   pozostali           Copyright© by II LO w Oleśnicy
.. . .  .  . . .   . . . . .