II Liceum Ogólnokształcące im. Ks. Jana Twardowskiego w Oleśnicy

 WAŻNE INFORMACJE BIEŻĄCE  logo2 png       

 

Wykaz podręczników dla klas I, II i III na rok szkolny 2020/2021.

 

 

Podaruj paczkę na Kresy

Paczka kresyNa Kresach Wschodnich żyje wielu naszych Rodaków, tysiące polskich dzieci, które w czasie Świąt Bożego Narodzenia czekają na prezent z Ojczyzny. To najważniejsza chwila w roku, kiedy łączą się ludzie, których rozdzieliła historia. Kuratorium Oświaty wraz z Telewizją Wrocław od kilkunastu lat organizuje zbiórkę świątecznych darów dla Polaków mieszkających za wschodnią granicą.

Wśród tych, którzy włączają się do tej akcji jesteśmy i my uczniowie, rodzice, pracownicy II Liceum Ogólnokształcącego im. Księdza Jana Twardowskiego w Oleśnicy. Zwracam się po raz kolejny - PODARUJCIE PACZKĘ NA KRESY.

 

Będzie to nie tylko świąteczny upominek, ale również wyraz pamięci o tych, którzy nie z własnego wyboru muszą żyć na obcej ziemi. Zebrane upominki trafią do polskich wsi, szkół i parafii na Ukrainie i Wileńszczyźnie - wszędzie tam, gdzie biją stęsknione polskie serca. Zwracam się do nauczycieli, pracowników naszej szkoły, uczniów i ich rodziców, ale także przyjaciół o pomoc w zbiórce darów.

Potrzebne będą słodycze, kawa, herbata, konserwy, olej, cukier, makaron, ryż, środki czystości, a na Wileńszczyznę także wyprawki szkolne i zabawki. Jeżeli nie jest Ci obcy los Twoich rówieśników za naszą wschodnią granicą, to proszę o dostarczenie takich produktów do gabinetu numer 63.

Każda nawet najdrobniejsza pomoc to uśmiech i wdzięczność tych, którzy nie mają tyle co my.... | Koordynator akcji E.Marmajewska-Basińska

 
 
 
 
 
 
Najważniejsze bieżące projekty:   Współpracujemy między innymi z:   Hosting:  
erasmus1 ZSQUAD logo szkola z klasa 20
Podniesienie jakosci logo
 talenty
 
uniwersytet logo wroclaw PolitechnikaWroclawska Uniwersytet SWPS uniwersytet przyrodniczy wroclaw WyzszaSzkolaHumanistyczna   datanet aktualne  
inne    .  .  .  .   pozostali           Copyright© by II LO w Oleśnicy
.. . .  .  . . .   . . . . .