II Liceum Ogólnokształcące im. Ks. Jana Twardowskiego w Oleśnicy

DOLNOŚLĄSKIE MECZE MATEMATYCZNE 2022 - OSTATNIA PROSTA

dolnosl mecze matematSezon piłkarski w pełni, natomiast dla Dolnośląskich Meczów Matematycznych sezon kończy się już w sobotę 21 maja 2022r. Przy tej okazji warto wspomnieć o udziale uczniów II LO w tej imprezie, bo mogą być z siebie dumni.

Podczas tegorocznej edycji DMM naszą szkołę reprezentowała drużyna w składzie: Paulina Nowak i Karol Słomski z 3gc, Natalia Kubacka, Kinga Mielcarek i Karol Czajka z 3gd oraz Zuzanna Maciąg, Zuzanna Mikuła, Marek Chotnicki, Mateusz Danielak, Bartosz Janik, Maksymilian Safian i Mateusz Chrzanowski z 3d. Naszymi zawodnikami dowodził niezawodny Michał Skowronek z 3d.

Uczniowie rozwiązywali zadania zarówno z matematyki teoretycznej jak i stosowanej. Jak wiadomo matematyka to królowa nauk, nie zabrakło więc i elementów królewskiej gry, czyli szachów. Nasi zawodnicy poradzili sobie świetnie. Jak przegrywać - to tylko z najlepszymi. Dlatego też cieszy każda wygrana, a przegrana z LO3 we Wrocławiu nie boli tak bardzo i z całego serca życzymy im wygranej w sobotnim Finale Dolnego Śląska.

 

Ograniczenia spowodowane pandemią wpłynęły również na przebieg meczów i w tym roku mieliśmy rozgrywki prowadzone on-line. Przy tej okazji na podziękowania zasługują Marcin Uznański, Bartosz Stadniczenko i Igor Olszański z 3d, którzy czuwali nad techniczną stroną rozgrywek – zadbali o to, by było nas widać, słychać i byśmy mimo odległości poczuli tę atmosferę zdrowej rywalizacji sportowo-matematycznej.

Za rok poprosimy o równie dobry (albo i lepszy) wynik.

nauczyciele matematyki

 

 
 
 
 
 
 
Najważniejsze bieżące projekty:   Współpracujemy między innymi z:   Hosting:  
erasmus1 ZSQUAD logo szkola z klasa 20
Podniesienie jakosci logo
 talenty
 
uniwersytet logo wroclaw PolitechnikaWroclawska Uniwersytet SWPS uniwersytet przyrodniczy wroclaw WyzszaSzkolaHumanistyczna   datanet aktualne  
inne    .  .  .  .   pozostali           Copyright© by II LO w Oleśnicy
.. . .  .  . . .   . . . . .