II Liceum Ogólnokształcące im. Ks. Jana Twardowskiego w Oleśnicy

 OFERTA EDUKACYJNA II LO NA ROK SZKOLNY 2021/2022

 oferta IILO 2021 2022 deck  filmik promocyjny 2020 deck2  oferta IILO 2021 2022 deck uczniowie  dolacz do nas3
materiał informacyjny
dla rodziców
film promocyjny
II LO w Oleśnicy
materiał informacyjny
dla uczniów
nauczyciele Dwójki zachęcają:
"Dołącz do nas!"

.

DRUGIE SPOTKANIE #ZSQUADU

z jak zespolW piątek 06 października bieżącego roku odbył się drugi z serii czterech wykładów motywacyjnych w ramach projektu #ZSQUAD "Nowe technologie = Nowe możliwości". Tym razem tematem spotkania, które ponownie odbyło się w zapełnionej do ostatniego miejsca sali widowiskowej oleśnickiego BiFK'u, było hasło Z jak zespół.

W trakcie wykładu, jak to jest w zwyczaju, najaktywniejsi uczestnicy uhonorowani zostali nagrodami. Nagrodzeni zostali również uczniowie, którzy w najciekawszy sposób zaangażowali się w życie projektu, komentując w mediach społecznośiowych pierwszy wykład.

Piątkowe spotkanie składało się z dwóch części. Pierwszą poprowadził Jacek Strzelecki prezes TIG SA, drugą Paweł Karpeta prezes TAP2C, prywatnie wokalista i menager zespołu Karpeta Jazz Brothers.  camera

 

Prelegenci pokazali na przykładzie bardzo osobistych doświadczeń, wynikających z funkcjonowania w realiach zespołu piłkarskiego i bandu jazzowego, wartość i wagę współpracy. Uzmysłowili nam również działanie tego mechanizmu w rzeczywistości biznesowej. Dowiedzieliśmy się, jak ważne są w takim kontekście wzajemny szacunek, zaufanie i relacje, które warunkują sukces zarówno w sporcie, na scenie a przede wszystkim w biznesie.

Relacja z pierwszego wykładu

 

 
 
 
 
 
 
Najważniejsze bieżące projekty:   Współpracujemy między innymi z:   Hosting:  
erasmus1 ZSQUAD logo szkola z klasa 20
Podniesienie jakosci logo
 talenty
 
uniwersytet logo wroclaw PolitechnikaWroclawska Uniwersytet SWPS uniwersytet przyrodniczy wroclaw WyzszaSzkolaHumanistyczna   datanet aktualne  
inne    .  .  .  .   pozostali           Copyright© by II LO w Oleśnicy
.. . .  .  . . .   . . . . .