+48 71 314 22 22

    mLegitymacja

    Informujemy, iż nasza Szkoła przystąpiła do projektu mLegitymacja – wspólnej inicjatywy Ministerstwa Edukacji i Nauki oraz Ministerstwa Cyfryzacji.

    Aby uruchomić mLegitymację, należy:

    1. złożyć wniosek do dyrektora szkoły o wydanie mLegitymacji, do wniosku należy dołączyć zdjęcie legitymacyjne (w formacie JPG lub JPEG w rozmiarze do 5MB), które należy przesłać na adres: mlegitymacja@lo2.olesnica.pl, w wiadomości podając imię i nazwisko oraz oddział;
    2. pobrać aplikację mObywatel i potwierdzić zapoznanie się z regulaminem usługi mLegitymacja szkolna;
    3. po otrzymaniu ze szkoły kodu aktywacyjnego uruchomić mLegitymację na swoim urządzeniu.

    Ważne linki:

    1. mLegitymacja – instrukcja
    2. mLegitymacja w aplikacji mObywatel
    3. wniosek o wydanie mLegitymacji